24 Şubat 2011 Perşembe

Zaman Meselesi

Bir avuç gülümsememde arıyordum yokluğunu.Yoktun,hiç olmamıştın.Ne zaman geçsem o kırmızı evin öünden seni hatırlarım.Tarih bir başka seni gösteriyordu bana.Milatlar kayboluyordu.Önceler,sonralar..Hayatlar hiç yakışmazdı bize..Hep dar,hep sıkı..Aşklarda öyle değil mi ,yelkovanla akrep arası.Çares yok.Ne bir kadeh rakıkadır dermanı ne de tozlu kitap sayfalarında..Bir yalnızlık akşamı var bu gece mehtapta.Düştü gökten üç elma.Ne sana yaradı ne bana..Yıldızlar ışıklarını yakmadı yokluğunda.Söndü alevler.Kalbim yandı bir tek sana..Şemsiyesiz yağmura yakalanır gibi yakalandık aşk'a.Hazırlıksızdık,ön sözümüz yazılmamıştı..Bir aşkın aydınlığında açmak isterken,karanlıktan solduk.Büyümeden öldük.Hasretler,ayrılıklar geldi geçti.Oyunlar oynamayı istediksede , zaman kalmadan öldük.Zamansız geldi aşk.Hisler biriktirebildik yokluğunda,sonbahardan kaçarcasına.Usul usul gözyaşı yağıyordu bu geceye.Çocukluğumu hatırlayınca bir daha büyüyordum anice..
Gelmeler gitmeler oluyordu illaki arada.Hasretler çoğalıyordu.Ne yana baksak,karalar bağlıyordu yüzümüz.İçimizin gülen yüzü ölüyordu.Sevdiğim ilk adamdın sen..İlktin ama yaşayamadan büyüdüm.Zamanlar aldı götürdü beni uzaklara.Aşk neydi,unuttum aylarca.Yağmur altında ele ele yürümek miydi? Yan yana uyumak mı? Sahi neydi aşk?
-Bir Ağustos akşamıydı gittin..Soğudum,büyüdüm.
 Aşk buydu anladım. "Bir gece aniden gitmek,bırakmak karanlıkta bir yürek.."

2 yorum: