26 Şubat 2011 Cumartesi

Hoşçakal !

Yorgun bir kuş gibi bırakırım kendimi yeryüzüne.Çakılır kalırım yerlere..Canım elbetteki yanacak.Bıraktım kendimi ben.Kanadım kırıldı.Uzandım boylu boyunca.Yer serin...İnsanlar gelip geçiyor.Umutla bekliyorum.Kaldırsınlar beni,yarama merhem olsunlar.Pişmanım...Tekrar gökyüzüne çıkabilirmiyim ki?Kırgınım..Keşke dolu içim.Ne yapsam nafile.Hiçbir şey eskiye dönmüyor.Başladığım yerdeyim.Ne zaman ilerledim desem ,birileri geri çekiyordu beni..Yoksun.Ömür dediğimiz şey gitmeleri yaşayacak kadar uzun mu?Unutamıyorum seni.Her güzel cümlemde kaybediyorum.Arıyorum,bulamıyorum.Şimdi alsam çantamı ,gelsem yanına.Belki iyi gelecek bana..İstersen kov beni, olsun yinede geleceğim.Dinlemelisin beni.Boş değil söyleyeceklerim.Tanıdık gelecek sana cümlelerim.Seni anlatacağım çünkü..Sonrada çeker giderim.Yollar,gökyüzü benim..Onlar hep var..Bir sen yoksun.Onuda zamanla unuturum... Hoşçakal !
                                                                                                                            Sinem Baygut

2 yorum: