12 Şubat 2011 Cumartesi

Yeşil Gözlü Kıza..

    Sözcüklerle ifade edemeyeceğim duygularım var yüreğimde.Kimselere söyleyemem,kendimle konuşurum.İki dudağımın arasında kalırsın,hevesin kursakta kaldığı gibi,Aşk gibi..Aklımda kalbimin kaldıramayacağı en ağır sevişler taşırım.Ellerini tutmaya kalksam yanarım,bıraksam üşür ölüm bile..Sen öyle değilsin.Biliyorum kendi ellerinde seveceksin beni ve istemeyerek öldüreceksin, sonra hüzünlü sigaralarında iç çekip rakında intahar edeceksin...Öyle düşmanım ki sana , ölemiyorum bir türlü.Rakı içiyorum, kafa buluyorum. Bir seni bulamıyorum,seni...Sonra alıyorum elime fotoğrafları,bakıyorum..Eski gülüşmelerimiz yok artık bizim.Tarihi geçmiş sevdalardan,az kullanılmış sevdalara gider olmuşuz.Yüreğimizin karanlığında kilitli kalmışız...Bir yudum daha aldıkça kadehten,ıslaklık hissediyorum yüreğimde,sol yanımda yürek yaşlarımla birlikte hüzün baş gösteriyor...Masumiyetimizden arta kalanlarla konuşuyorum,cevap vermiyorlar...İçki güzel şey diyorum.İç ki konuşabilesin en ağır cümleleri.Çok iyi bilirim ki raki yanında meze olmak gibi değildir aşk..İstediğin zaman gitsin ,istediğin zaman gelsin.Ama şimdi görüyorum ki sizin aşk dediğiniz,soyu sopu masalarda meze ! Anlıyorum ki yanılmışım. Gündoğumuyla 'sana' uyandım ben.Sana açtım gözlerimi.Ladesimdin,hep aklımdaydın. ama kaybettim seni.. Ve öyle bir battı ki güneş kimseye açamadım gözlerimi...
   Büyük yürekli kız,asaletin ibresi;
 Sol tarafında ağrılar hissedersin ya geceleri,ağlama artık..
 Düşünde göremediğin en gerçek rüyayı yaşa!
 Mutlu ol!

                                                                                 Gökçe KOCAMAN'A...
                                                                                                Sinem BAYGUT

3 yorum:

  1. ama sen benim kalbimin içinde mi yaşadın bunca zamanda beni bu kadar iyi tanıdın? nasıl bi akıl, nasıl bi yürek ve nasıl bi kalem ki sendeki bunları yazdın? benim sustuğum gerçekleri nasıl duydun da bana haykırdın? evet sevgi böyle bende; ama bi kadını en iyi bi kadın anlar ve bi kadına en büyük kötülüğü yine bi kadın yapar ya bizdekisi de o hesap senle beni sen anlarsın, sen duyarsın bundandır belki çok şaşırmadım. sen zaten gözümde mükemmelimsin şaşırtmazsın beklerim en güzelleri senden bu "nasıl" soruları sadece bendeki sana ait hayranlıktan. beni çok gururlandırdın, mutlu ettin kalemin sakın susmasın, ben hep burdayım. Hayranın, Gökçe.

    YanıtlaSil
  2. Bunca zaman yüreğine baktım,hissettim..O muhteşem gülüşünün yanından çıkmaya çalışan hüzünleri gördüm belkide.Bundan hep yakın hissettim seni,hemen sevdim,hemen alıştım sana.O kocaman yüreğinde banada yer açman,bu güzel cümleler beni hiç olmadığım kadar mutlu etti.İnan..Keşke daha çok yakın olabilsek dedim içimden,itiraf edeyim..Bir şey daha ,senin o güzel yüreğin olmasa çıkmazdı bu cümleler.İyi ki tanımışım seni.Çok teşekkür ederim canıım !

    YanıtlaSil
  3. Ağlatırsın sen insanı kahkahalar yetmez sonra bastırmaya.. Ben teşekkür ederim asıl sana,çok ... Gökçe.

    YanıtlaSil