21 Şubat 2011 Pazartesi

Ne Güzel Geçmişti Bütün Bir Yaz..

                                                 
Geçtiğimiz yazdı.Benim için bir maceraydı,aşktı.Heyecandı..
Karasu.. Hiç beklemezdim senden böylesini.Beklemezdim böyle bir aşka kapılacağımı.
Her yaz muhakkak gideriz.Dayımın yazlığı var orada.Her yaz giderdik dedim ya.Bu yaz bir gittik,tam gittik.
Ne güzel insanlar tanıdık,ne çok eğlendik.Ne kadar bir olduk..
Bir gece otururken bir can sıkıntısı aldı bizi.Bir mekan açılmış dediler.Haydi oaraya gidelim..
-%33
İşte burada aşık oldum,kapıldım olması imkansız bir aşka.
Nedense bunu orada değilde dönünce anlayabildim .
Çok güldük,çok eğlendik.Şarkılar söyledik.
Sonra Aşık Olduk..
Her gece gittik.
Muhteşem bir ekip vardı.
Mekanın sahipleri,insanları müthiş..,
Söyleyecek söz bulamıyorum.Sadece yeterinde çok özlediğimi düşünüyorum.
Biran önce yaz gelsin.
Biz yine Aşk'la dolup taşalım...

3 yorum: